جمعه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
صفحه اصلی | آموزش | حضور در بازار هزینه دارد
آموزش فروش تلفنی و حضوری
حضور در بازار هزینه دارد

حضور در بازار هزینه دارد

حضور در بازار هزینه دارد
5 (100%) از 2 رأی

حضور در بازار هزینه دارد

حضور در بازار هزینه دارد – این به آن معنا است که امروزه برای حضور قوی و کارآمد در بازار در میان رقبای قدرتمندتر نیازبه استفاده همه جانبه از تمامی ابزار موجود بیشتر لمس می شودو این . هزینه دارد.

استفاده از ابزارهای روز

شاید در تجارت سنتی در هر طبقه بندی شغلی هر شخص با توجه به دانسته های خود عمل می کرد و همین برای توسعه کسب و کارش کافی بود. ولی در حال حاضر با گسترش علم و فناوری همیشه باید یک قدم از رقبا جلو تر بود و حتی در برخی اوقات می توان با الگوبرداری از روشهای نوینی که رقبا استفاده می کنند از عقب ماندگی تجاری پیشگیری کرد.

 

 

با چه ابزاری پررنگ تر ظاهر شویم.

  • طراحی سایت پیشرفته.
  • طراحی اپلیکیشن موبایل.
  • تعریف کمپین تبلیغاتی ماهانه.
  • تبلیغات در گوگل.
  • تبلیغات محیطی.
  • ایمیل مارکتینگ.
  • اس ام اس مارکتینگ.
  • تبلیغات در شبکه های مجازی.
  • تبلیغات رسانه رادیو و تلوزیون.
  • تبلیغات در گروه بندی سایتها.
  • تبلیغات در نشریات شهری و کشوری.

 

 

 

طراحی سایت برای هر شغل الزامی است

در گذشته نیاز به این تکنولوژی برای اکثر فعالیتها ناشناخته بود و با توجه به تقاضا نیاز به این ابزار قدرتمند کمتر احساس می شد . ولی اگر بخواهیم حداقل با جریان همسو در این عصر حرکت کنیم این اولین راه است. امروزه نیاز به یک سایت اینترنتی برای معرفی و فروش محصولات و خدمات نیازمند هر شغل و کسب و کار است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با سامانه های اینترنتی در ارتباط هستند.اگر تاکنون شروع نکردید همین حالا امتهان کنید و برآورد هزینه کنید که برای شغل شما طراحی یک سایت چقدر هزینه دارد.فراموش نکنید تبلیغات هزینه نیست سرمایه است.

 

حضور در بازار هزینه دارد

مدیریت هزینه در تبلیغات

اینکه با چه معیاری هزینه کنیم وچگونه بازخورد مثبت دریافت کنیم همیشه سنگ بنای گسترش هر فعالیتی بوده.راه کارهای متعددی برای استراتژی صحیح تبلیغات وجود دارد و هر مدیر بازاریابی و فروش ایده ای برای معرفی دارد ولی این کافی نیست . این مهم است که با درنظر داشتن مقدار هزینه چقدر دیده می شویم .اولویت بندی در مراحل تبلیغات بهترین نتیجه را حاصل می کند.

 

تیراندازی به هدف کمترین هزینه را دارد

بعد از طی مراحل زیر بهرین نتایج حاصل می شود.

 

  1. هدف از تبلیغات .
  2. شناخت رقبا.
  3. شناخت بازار هدف.
  4. تعریف بودجه معین ماهانه تبلیغات .
  5. تشخیص اینکه کجا هستیم و به کجا می رویم.
  6. تشخیص الگوهای تبلیغاتی رقبا.
  7. تغییر استراتژی بعد از بازخوردهای منفی تبلیغاتی.
  8. برند سازی بعد از چندین ماه شروع می شود.
  9. انتخاب یک آژانس تبلیغاتی موفق نظیر (گروه توسعه تجارت الکترونیک سرویس ایران).
  10. ارزیابی فروش و دیده شدن در تبلیغات.
  11. استفاده از طرح های تشویقی ماهانه و فصلی.
  12. پیشنهاد تخفیفات و محصولات فوق العاده  به مشتریان قدیمی.
  13. استفاده مداوم از کمپین های تبلیغاتی.منظم.
  14. تبلیغات در گوگل بعد از گذر سه تا شش ماه تبلیغات.
  15. سئو و بهینه سازی از همان ابتدای فعالیت.

مطمعن باشید اگربه صورت منظم مراحل طی شود حداقل از هر ۱۰۰۰۰۰ تومان هزینه تبلیغات ۱۵۰۰۰۰۰ تومان بازگشت هزینه صورت میگیرد.

 

تبلیغات در گوگلسفارش تبلیغات مجازیسفارش طراحی سایتسفارش پنل پیام کوتاهسفارش اپلیکیشن موبایل

 

طراحی سایت شرکتی کوچک

طراحی سایت شرکتی کوچک

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی نسخه پاساژ

 

همه بازدیدهای صفحه
همه بازدیدهای صفحه
234
بازدید امروز
بازدید امروز
2

درباره حسین اقلیمیا

حسین اقلیمیا
حسین اقلیمیا - کارشناس نرم افزار (پایگاه داده) - زمینه فعالیت: طراحی سایت و اپلیکیشن - و توسعه دهنده تجارت الکترونیک -مدیر شرکت (گروه توسعه تجارت الکترونیک سرویس ایران) - مدت سابقه: حدود 13 سال - پروژه های موفق وب: 187 - پروژه های موفق اپلیکیشن: 417 -پروژه های مارکتینگ پلن تجاری : 45 -

یک مورد پر بازدید

پيشينه تاريخي توانمندسازي

پیشینه تاریخی توانمندسازی

پیشینه تاریخی توانمندسازی5 (100%) از 1 رأی پیشینه تاریخی توانمندسازی پیشینه تاریخی توانمندسازی – از …

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی حقوق این سایت مزبوط به گروه نرم افزاری سرویس ایران است و کپی برداری از محتوا و محصولات این سایت پیگرد قانونی دارد.

قرعه کشی بانک ملی