پنج شنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۶
صفحه اصلی | آموزش | تبلیغات صحیح و کار آمد چیست؟
آموزش فروش تلفنی و حضوری
تبلیغات صحیح و کار آمد چیست؟

تبلیغات صحیح و کار آمد چیست؟

تبلیغات صحیح و کار آمد چیست؟ راه کار تبلیغات صحیح را درک کنید

تبلیغات صحیح و کار آمد چیست؟ -یک تجربه –  من موسسات تبلیغاتی را دوست دارم و بعضی از آنان نیز مرا دوست دارند. چرا بسیاری از من متنفرند: من چه کرده ام و چرا؟ من دو کار بزرگ انجام دادم که صنعت تبلیغات را به لرزه در آورد.

 

تجربه برتر امروز

اول آنکه به کارگرفتن یک موسسه را برای انجام تمامی کارها در مورد تمامی محصولات موقوف کردم. بعد شروع به به کارگیری موسسات تبلیغاتی مختلف برای انجام کارهای مختلف کردم و به آنها بر اساس کارهای انجام شده ای که برای آفریدن آگاهیهای تبلیغاتی کرده بودند
پول پرداخت می کردم.

 

هدف تبلیغات

هدف اولیه ساختن اگهی های تبلیغاتی این است که به نتایج دلخواه منجر شود. موسسات تبلیغاتی هیچ وقت نمی توانند تصمیمات هوشمند و کاملاً آگاهانه هی بگیرند زیرا اطلاعات کامل در اختیار ندارند. این کارفرماست که باید بداند چه میخواهد بگوید و این موسسه تبلیغاتی است که باید دریابد که چگونه می تواند آن را بیان کند که بیشترین تأثیر را داشته باشد.

 

 

 

اپلیکیشن رایگان فروش تلفنی و حضوری و روشهای مذاکره برای بازاریابی نوین

 

 

بنیانگذار کوکاکلا و ایده تبلیغاتی

اگر صد نام تجاری در ۱۵۰ کشور جهان داشته باشید باید با مصرف کنندگان هریک از آن کشورها به شیوههای متفاوت صحبت کنید. برای هر نام تجاری در هر بازار بهترینها را استخدام کنید. تمرکز بر نتایج موجب شکوفاشدن خلاقیت می شود.

 

 

تدوین راهبرد

 

از آنجا که جز فروش بیشتر محصولات کوکاکولا، هیچ چیز دیگری برایمان اهمیت نداشت مایل بودیم دست به امتحان چیزهای دیگری بزنیم که ممکن بود سایر کارفرمایان موسسات تبلیغاتی را فراری دهد. کارفرمایان موسسات تبلیغاتی باید خود را تغییر دهند. آنان باید کنترل راهبرد را خود دردست بگیرند
به این معنا که باید عملاً تدوین راهبرد را یاد بگیرند .

 

 

نتیجه گیری:

بازاریابی سنتی در حال مرگ نیست ، مرده است. به اطراف خود نگاه کنید ، تدابیر امتحان شده و درست بازاریابی قدیم دیگر به آن شکلی که در گذشته عمل می کردند کار نمیکنند. در واقع «یک چیز ، مناسب برای همه نیست » ، ولی زمانی که مصرف کنندگان انتخاب های بسیار زیادی نداشتند ناچار به تطبیق خود با آن بودند و اکنون نیستند.

 

 

 

 

 

مطالب مطالب فروش در اپلیکیشن رایگان فروش موجود است

اپلیکیشن رایگان فروش تلفنی و حضوری

همین مطلب را در گوگل بیابید

مقالات بازاریابی و فروش

منبع: مجله ست سایت

 

http://www.setsite.ir/shop/applicationmobile/myapplications/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%ad%d8%b6/

تبلیغات در گوگل

سفارش اپلیکیشن

سفارش ممبر کانال تلگرام

سفارش تبلیغات

طراحی سایت

پرداخت مستقیم

 

همه بازدیدهای صفحه
همه بازدیدهای صفحه
35
بازدید امروز
بازدید امروز
1
تبلیغات صحیح و کار آمد چیست؟
5 (100%) از 7 رأی

درباره حسین اقلیمیا

حسین اقلیمیا

حسین اقلیمیا – کارشناس نرم افزار (پایگاه داده) – زمینه فعالیت: طراحی سایت و اپلیکیشن – و توسعه دهنده تجارت الکترونیک -مدیر شرکت (گروه توسعه تجارت الکترونیک سرویس ایران) – مدت سابقه: حدود 13 سال – پروژه های موفق وب: 187 – پروژه های موفق اپلیکیشن: 417 -پروژه های مارکتینگ پلن تجاری : 45 –

یک مورد پر بازدید

دانلود اپلیکیشن رایگان فروش تلفنی و حضوری

اپلیکیشن بازاریابی فروش مذاکره تلفنی و حضوری

اپلیکیشن بازاریابی فروش مذاکره تلفنی و حضوری   اپلیکیشن بازاریابی فروش مذاکره تلفنی و حضوری …

پاسخ دهید

تمامی حقوق این سایت مزبوط به گروه نرم افزاری سرویس ایران است و کپی برداری از محتوا و محصولات این سایت پیگرد قانونی دارد.