روش درج محتوای بهینه در سایتها و شبکه های اجتماعی

روش درج محتوای بهینه در سایتها و شبکه های اجتماعی

روش درج محتوای بهینه در سایتها و شبکه های اجتماعی

روش درج محتوای بهینه در سایتها و شبکه های اجتماعی – این مطلب جهت یادگیری صحیح درج مطلب و مقاله در شبکه های اجتماعی و سایتهای اینترنتی ایجاد شده و در این مقاله سعی می شود بهترین  و اصولی ترین روش های درج محتوا در سایتها و شبکه های اجتماعی معرفی شود. که هم قابلیت خوانایی در موتورهای جستجوگر را داشته باشد و هم جنبه روان خوانی برای خواننده را دنبال کند.

 

 

نحوه نوشتن مطالب و مقاله بهینه شده در سایتها و وبلاگها

در ابتدا میبایست روی سناریو داستان و یا هر ایده ای که می خواهیم در مورد آن مطلب بنویسیم تمرکز کنیم و موارد غلط املائی . نوع فنت و رنگ و لعاب نوشته ها را مورد بررسی قرار دهیم . همانطور که می دانید از نظر روانشناسی رنگ و فنت نوشته ها اثر مطلوبی در باور و درک خواننده دارد . و به اینکه این مطلب مربوط به چه موضوع یا شاخه ای است دقت داشته باشیم  مثلا در هنگام نوشتن یک مقاله علمی را در یک شاخه ورزشی ایجاد نکنیم .

 

 

 

فهرست مطالب :

کتابها . مقالت و آموزشها می بایست برای درک بهتر دارای یک فهرست منظم و دقیق باشد در واقع این یک مستند سازی است که کاربر بتواند به راحتی به مطالب مقاله دسترسی داشته باشید. اما در سایتها فهرست همان منو موضوعی مطالب است که تمامی نوشته های ساتها بسته به نوع موضوع در آنها درج شده است.

 

 

استفاده از تصاویر در مطلب:

به صورت پیش فرض اگر نحوه درج تصاویر در سایتها و وبلاگ را درنظر بگیریم باید کمی تخصصی تر به این مسئله توجه کنیم.تصاویر در سئو و بهینه سازی سایت ووبلاگ نقش مهمی دارند و اگر از تصاویر با حجم بالا و فرمتها غیر قابل درک برای مرورگرها استفاده شود سرعت و سئو سایت شما در خطر است. و ممکن است تمامی ترافیک سایت شما صرف بارگذاری تصاویر غیر استاندارد شود.

 

 

 

تصاویر استاندارد:

معمولا تصاویری استاندارد هستند که با همان اندازه اصلی در سایت درج شوند و هیچ گونه کوچک نمایی توسط کشیدن در ادیتور سایت ها انجام نشود. به این دلیل که مرورگر در هنگام بارگذاری تصاویر ابتدا اندازه واقعی تصویر را بررسی می کند و سپس اندازه ای که شما در سایت و نوشته تغییر دادید . و همین امر باعث کند شدن سایت و استفاده بیش از حد ترافیک سایت می شود.

 

 

 

با تصاویر چکار کنیم:

قبل از درج تصویر در نوشته یک قانون برای سایت و یا وبلاگ خود پیاده سازی کنید مثلا فقط از تصاویر png , JPG اسفاده کنید و سایز همه تصاوی در نوشته ها را با نرم افزارهای نظیر فوتوشاپ به ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل تغییر دهید و همین استانداردها است که مرورگرها را با یک شرایط یکسان روبرو می کند و شما بدون هیچ هزینه ای از نظر تصویری سایت خود را بهینه کردید.

 

 

جایگزین متن در تصاویر:

در هنگام درج یک مطلب نیاز است حداقل یک تصویر برای مشخصات و تصویر ذهنی مطلب درج کنیم تا مخاطب مقاله و مطلب شما را بهتر درک کند . اما نوشتن متن جایگزین تصاویر از خود تصویر مهمتر است و برای سئو وبهینه سازی مطلب شما در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل الزامی است.

 

 

 

از تمامی تگهای عنوان در یک مطلب استفاده کنید.

اگر با تگهای عنوان آشنایی ندارید خوب دقت کنید. نوشتن عناوین مطالب در نوشته های مجازی می بایست در یک راستا و قانون مشخص باشد . به همین مقاله دقت کنید.هر عنوان قبل از پاراگراف و با تگ H2 نوشته شده است . هر تگ عنوان حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ کلمه دارد.تمامی تگهای عنوان برای سئو الزامی است . تگ اول که در خط اول است باید با عنوان مقاله همخوانی داشته باشد.

 

روش درج محتوای بهینه در سایتها و شبکه های اجتماعی

 

اگر یک عنوان تاکیدی در متن دارید به این صورت وارد کنید و با تگ H1 و رنگبندی مشخص درج نمایید.

 

 

پاراگرافها نباید بیشتر از۳۰۰ کلمه باشند

پاراگرافها نباید بیشتر از۳۰۰ کلمه باشند. به پاراگرافهای معرفی شده در همین مقاله دقت کنید اگر این پاراگرافها از ۳۰۰ کلمه بیشتر باشند در سئو و موتورهای جستجوگر دیده نمیشوند. لازم است یک استاندارد برای پاراگرافهای مطالب سایت خود انتخاب کنید مثلا تمامی پاراگرافها باید ۳ تا ۴ خط باشند نه بیشتر.

 

 

روش درج محتوای بهینه در سایتها و شبکه های اجتماعی

 

 

کلمات کانونی کلیدواژه‌ کانونی چیست؟

امیدوارم شما این اشتباه را نکنید . کلیدواژه‌ کانونی با کلمات کلیدی کاملا متفاوت و از نظر کارایی هم مترادف همدیگر اند. برای سئو و بهینه سازی یک مطلب در سایت بایستی یک یا دو کلمه کانونی اصلی برای مطلب انتخاب شود مثلا این عنوان ” روش درج محتوای بهینه در سایتها و شبکه های اجتماعی ”  دقت داشته باشید این کلمه کانونی همین نوشته است . مقاله را یک بار به دقت مورد بررسی قرار دهید و ببینید چند بار در همین مقاله از آن استفاده شده.

 

 

قابلیت کلمه کانونی

کلمه کانونی یه عنوان یک مشخصه اصلی و مهر تائید برای یک نوشته به شمار می رود و باید دارای چنین خاصیت باشد ۱٫ نمایانگر کامل متن باشد ۲٫ گویای همه چیز باشد۳٫برای کاربر قابل درک باشد ۴٫ همان کلمه یا عنوانی باشد که کاربر در گوگل به دنبال آن می گردد۵٫در عنوان سئو و شرح مطلب آمده باشد۶٫ در پاراگراف اول آمده باشد ۷٫حداقل ۴ و حداکثر ۹ بار در متن تکرار شود البته لازم هم باشد.

 

 

کلمات کلیدی:

کلماتی که ممکن است کاربر برای خواندن و دیدن این مطلب در گوگل و جستجوگرها وارد کند و تمامآ هم معنی و هم منظور با خواسته مخاطب هم باشد.کلمات کلیدی معمولا در محتوای اصلی  حداقل یک بار باید تکرار شود و به ترتیب اولویت جستجو می بایست درج شود. کلمات کلیدی نباید بیشتر از ۳ کلمه باشد مگر در صورت لزوم .

 

 

استفاده از تگهای دیگر:

پیشنهاد می شود از تگهای تودرتو استفاده نکنید.ولی از تگهای اصلی نظیر B,H1,H2,H3,H4,H5,H6 ,BR,a,p,span,حتما در مکانهای مورد نیاز استفاده کنید .چ.ن در هنگام بررسی توسط گوگل این ها یک امتیاز محسوب می شود.

 

 

کلام آخر

فکر می کنم همیه چیز گفته شده با این حال اگه در این مورددچار مشکلی هستید در بخش نظرات همین صفحه درج نمایید که در صورت نیاز کاربران هم برای پاسخگویی مشارکت کنند .

 

 

شبکه های مجازی در وبسایتها:

لینک و بک لینک به این معناست که لینک سایت شما در سایت دوم و لینک سایت دوم در سایت شما باشد . و همین امر باعث بالارفتن رتبه سایت شما میشود. استفاده از افزونه های شبکه های مجازی در پایان هر متن بهترین گزینه است برای لینک و بک لینک سایت یا محتوای شما.آوردن تمیمی متون و محتوا در شبکه های مجازی توصیه نمیشود و این نوع شبکه ها فقط می بایست جهت ارجاع به لینک اصلی استفاده شود.

 

 

 

 

تشکر از شما

نویسنده حسین اقلیمیا

همین مطلب در گوگل

بهینه سازی سایت شما

روش درج محتوای بهینه در سایتها و شبکه های اجتماعی
5 (100%) از 6 رأی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید