با کدام نیروي انسانی؟

با کدام نیروی انسانی؟

با کدام نیروی انسانی؟

به جای شمردن افراد ، نتایج را بشمارید! بازاریابی مانند فعالیتهای آبکی اختیاری نیست، بلکه از جمله کارههای راهبردی و کلیدی است که باید با رویکرد نظاممند و حرفهای به آن نگریست. به این منظور باید در استخدام وآموزش کارکنان حرفه ای بازاریابی با حساب و کتاب عمل کرد. بازاریابان باید عاشق کار بازاریابی باشند.

 

برای پیروزی در نبرد تأمین بودجه باید دو کار کرد:

اول خود باید دارای این درک شوید که بازاریابی یک حرفه است سپس رئیس خود را قانع کنید که بازاریابان افرادی حرفهای و با مهارتهای خاص هستند.

دومین چیزی که به هنگام مذاکره درباره مسائل مادی باید در دست داشته باشید اعداد و ارقام است . شما باید نشان دهید که بازاریابی عمل می کند و لذا تخصیص پول به این فعالیت یک سرمایه گذاری سود آور است.

 

 

 

به دنبال بهترین بازاریابان جهان

ما به دنبال بهترین بازاریابان جهان می گشتیم و پس از یافتن آنان شغلی برایشان پیدا می کردیم. حتی اگر لازم بود تا زمانی که شغل مناسبی برای آنان پیدا کنیم شغل سازی می کردیم.

 

اپلیکیشن رایگان فروش تلفنی و حضوری

 

به قول روبرتو گویزیتو:

«ما به دنبال کسی بودیم که مقداری از خون خود را به ما تزریق کند نه آنکه از خون خود مقداری هم به او تزریق کنیم زیرا به جای تعلیم آنان به مدت شش ماه، کوشش برای تفهیم اینکه هرچه در دیگر کارها یاد گرفته اند دور بریزند، ما از ایشان می خواستیم به شرکت ما بیایند و دانسته ها ونحوه عمل خود را به ما بیاموزند.

 

 

 

اپلیکیشن رایگان فروش تلفنی و حضوری

 

 

بگذارید هنرشان را نشان دهند:

اگر قرار است تعداد کثیری از افراد را به دلیل دانشی که دارند، استخدام کنید باید به حرفشان نیز گوش دهید و به آنان تفویض اختیار دهید. ما نظامی داشتیم که روشن می کرد مسئولیت هر کس چیست و چه کسی باید تصمیم بگیرد که مبتنی بر پنج سطح بود:

 

سطح یک: تصمیم من بدون کمک شما که مربوط به امور سیاست گذاری بود.

سطح دو : تصمیم من با کمک شما و مربوط تصمیمهایی است که من تصمیم می گیرم ولی قبل از آن باید مطمئن شوم که به اندازه کافی از شما کمک و مشورت گرفته ام .

سطح سه: تصمیم ما .

سطح چهار: تصمیم شما با کمک من که از سخت ترین تصمیم های مدیران است.

سطح پنج: تصمیم شما یعنی به مردم اعتماد کنید. جهانی فکر کنید و محلی عمل کنید: در هر بازار باید سازمانهایی محلی تحت مدیریت مدیران محلی که می توانند با مصرف کنندگان محلی صحبت کنند تشکیل دهید.

 

باور من:

من بر این باورم که نظامهای جبرانی باید متناسب با عملکرد افراد باشند و به سمت تنبیه کردن افراد کاهل و پاداش دادن به افراد برجسته پیش برویم. درواقع بازاریابی عملکردی است که به تمام یک شرکت تعلق دارد. در کسب وکار همه باید بدانند هدف- های بازاریابی، موقعیت گذاری و پیشنهاد به مصرف کننده چیست تا همراه با شما عزم خود را برای رسیدن به جایی که قرار است برسید جزم کنند.

 

 

 

مطالب مطالب فروش در اپلیکیشن رایگان فروش موجود است

اپلیکیشن رایگان فروش تلفنی و حضوری

همین مطلب را در گوگل بیابید

مقالات بازاریابی و فروش

منبع: مجله ست سایت

 

 

 

 

با کدام نیروی انسانی؟
به این صفحه امتیاز دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید